Kategorie

 

FAQ czyli najczęściej zadawane pytania:

 

1. Czy wystawiacie faktury VAT?

Jako, że nie jesteśmy płatnikiem VAT możemy wystawić tylko rachunek.

 

2. Czy można odebrać towar osobiście?

Oczywiście, istnieje możliwość osobistego odbioru towaru po wcześniejszym ustaleniu terminu. Póki co nie posiadamy sklepu stacjonarnego, jedynie punkt odbioru osobistego.

 

3. Jak długo trwa realizacja wysyłki?

Paczki wysyłamy codziennie, zazwyczaj jest to 24h-48h w przypadku, gdy towar posiadamy na magazynie. Termin realizacji zamówienia, może wydłużyć się maksymalnie do 14 dni roboczych, gdy nie posiadamy towaru na magazynie i istnieje potrzeba ściągnięcia towaru. W tym wypadku, niezwłocznie informujemy klienta o zaistniałej sytuacji oraz jaki będzie czas oczekiwania na zamówiony towar.

 

4. Jak zamawiać?

Towar zamawiać można na kilka sposobów:

a) poprzez sklep internetowy - przyjaźnie, szybko i wygodnie

b) kontaktując się z obsługą sklepu telefonicznie, mailowo lub na gg

 

5. Czy wysyłacie towar za granicę?

Tak, wysyłka zagraniczna odbywa się tylko i wyłącznie za pomocą kuriera DPD, koszty wysyłki zagranicznej w linku.

 

6. Od jakiej kwoty wysyłacie na swój koszt?

Każde zamówienie krajowe powyżej 400 zł jest realizowane na nasz koszt przesyłką kurierską DPD lub UPS. W przypadku wysyłki zagranicznej powyżej 1000 zł koszty dzielone są 50/50 na sklep i kupującego.

 

7. Czy zamawiając kilka przedmiotów za wysyłkę płacę raz?

Tak, jednak maksymalna waga jednej paczki to 30 kg. Jeśli waga przedmiotów przekroczy 30 kg zostanie naliczona opłata za kolejną paczkę. Należy również pamiętać, że darmowa wysyłka obowiązuje od kwoty 400 zł brutto (niezależnie od wagi przedmiotów). Wyjątek stanowią przedmioty z działu "Podłoża" - np. w 30 kg paczce można wysłać maksymalnie dwa worki ziemi 50l.

 

8. Z jakich usług przewoźników korzystacie?

Nasze produkty są wysyłane zawsze przesyłkami rejestrowanymi. Korzystamy z usług Poczty Polskiej oraz kurierów UPS oraz DPD. Przesyłki zagraniczne są wysyłane tylko DPD ze względu na bardzo korzystną ofertę cenową.

 

9. Co w przypadku, gdy przesyłka dojdzie uszkodzona lub niekompletna?

Pamiętaj, aby zawsze sprawdzać towaru przy dostawcy i w razie uszkodzenia spisać protokół szkody, który jest podstawą reklamacji. Mimo, że przykładamy ogromną wagę do zabezpieczania i prawidłowego pakowania przesyłek może zdarzyć się, że towar dojdzie uszkodzony - szczególnie tyczy się to bardzo delikatnych lamp CFL oraz Cooltube'ów. W przypadku, gdy przesyłka jest niekompletna skontaktuj się niezwłocznie z obsługą sklepu.

 

10. Czy jako stały klient mogę liczyć na rabat?

Oczywiście, premiujemy stałych klientów atrakcyjnymi zniżkami. Zamawiający na wysokie kwoty również mogą liczyć na rabaty.

 

11. Czy moje dane osobowe są bezpieczne?

Państwa dane osobowe chronione są zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z 29.08.1997r (Dz. U. Nr 133, poz. 883) oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną ( DZ. U. Nr 133, poz.1204)

 


Product successfully added to the product comparison!